назад «м≥ст дал≥

–ќ«ƒ≤Ћ 2. ќ–√јЌ≤«ј÷≤…Ќќ-ѕ–ј¬ќ¬≤ «ј—јƒ» ƒ≤яЋ№Ќќ—“≤ “–јЌ—ѕќ–“” ¬ ” –јѓЌ≤

І 1. ѕон¤тт¤ та структура транспортноњ системи ”крањни

“ранспорт ¤к галузь економ≥ки ¤вл¤Ї собою систему орган≥зац≥њ сусп≥льного виробництва, засновану на Їдност≥ його елемент≥в, включаючи п≥дприЇмства, орган≥зац≥њ, ф≥рми та певн≥ виробнич≥ комплекси, так≥ ¤к зал≥зничний транспорт, автомоб≥льний транспорт та ≥н.

“ранспортн≥ виробнич≥ комплекси характеризуютьс¤ однор≥дн≥стю операц≥й, що виконуютьс¤, та под≥бн≥стю технолог≥чних цикл≥в, у своњй сукупност≥ вони утворюють важливу галузь економ≥ки - транспорт, ¤кий Ї самост≥йною галуззю господарства, але ¤кий може нормально функц≥онувати та розвиватис¤ т≥льки за умови взаЇмод≥њ з ≥ншими галуз¤ми економ≥ки, що зумовлено сусп≥льним характером виробництва.

—укупн≥сть транспортних виробничих комплекс≥в з урахуванн¤м юридичних ≥ економ≥чних чинник≥в складають Їдину, ц≥л≥сну транспортну систему, ¤ка покликана задовольнити потреби населенн¤ та сусп≥льного виробництва у перевезенн¤х. ” цьому пон¤тт≥ м≥ститьс¤ ц≥лий комплекс в≥дпов≥дних елемент≥в ≥ транспортних ланок, ¤к≥ в сукупност≥ становл¤ть Їдину транспортну систему ”крањни, призначену, зг≥дно з≥ ст. 21 «акону ”крањни "ѕро транспорте:

≤) задовольн¤ти вимоги сусп≥льного виробництва та нац≥ональноњ безпеки;

2) мати розгалужену ≥нфраструктуру дл¤ наданн¤ всього комплексу транспортних послуг, у тому числ≥ дл¤ складуванн¤ ≥ технолог≥чноњ п≥дготовки вантаж≥в дл¤ транспортуванн¤;

3) забезпечувати зовн≥шньоеконом≥чн≥ зв'¤зки ”крањни.

÷¤ система дуже складна ≥ нараховуЇ певну к≥льк≥сть п≥дсистем, ¤к≥ Ї орган≥зац≥йною основою значноњ к≥лькост≥ п≥дприЇмств, установ ≥ орган≥зац≥й, що д≥ють безпосередньо в галуз≥ транспорту.

¬≥дпов≥дно до «акону ”крањни "ѕро транспорте (статт≥ 2!-37), до транспортноњ системи ”крањни вход¤ть:

1) транспорт загального користуванн¤ (зал≥зничний, морський, р≥чковий, автомоб≥льний ≥ ав≥ац≥йний, а також м≥ський електротранспорт, у тому числ≥ метропол≥тен);

2) промисловий зал≥зничний транспорт;

3) в≥домчий транспорт;

4) трубопров≥дний транспорт;

5) шл¤хи сполученн¤ загального користуванн¤.

дороги;

3) засоби перевезенн¤ (рухомий склад зал≥зничного, автомоб≥льного та м≥ського електротранспорту, судна, лп^ транспортн≥ засоби п≥дприЇмств, установ ≥ орган≥зац≥й);

4) пасажирськ≥ вокзали, зал≥зничн≥ станц≥њ, автовокзали, автостанц≥њ, порти, пристан≥, аеропорти, аеродроми;

5) земл≥ транспорту, захисн≥ та укр≥плююч≥ насадженн¤, берегоукр≥ппююч≥ споруди, сн≥гозахисн≥ споруди, придорожн≥ л≥сосмуги тощо;

6) промислов≥, буд≥вельн≥ п≥дприЇмства; п≥дприЇмства промислового зал≥зничного транспорту; судноремонтн≥, суднобуд≥вн≥-судноремонтн≥ заводи; ремонтн≥ заводи цив≥льноњ ав≥ац≥њ; ремонтно-буд≥вельн≥ орган≥зац≥њ; ремонтно-експлуатац≥йн≥ депо; заводи по ремонту рухомого складу ≥ виготовленню запасних частин; п≥дприЇмства зв'¤зку, споруди локомотивного, вагонного, кол≥йного, вантажного, пасажирського енергетичного господарства ≥ сигнал≥зац≥њ; системи управл≥нн¤ пов≥тр¤ним рухом, нав≥гац≥йного господарства; водопостачанн¤, канал≥зац≥њ; г≥дротехн≥чн≥ споруди тощо;

7) науково-досл≥дн≥, проектно-конструкторськ≥ орган≥зац≥њ, навчальн≥ заклади, техн≥чн≥ школи; заклади п≥дготовки та переп≥дготовки кадр≥в, п≥двищенн¤ њх квал≥ф≥кац≥њ; квал≥ф≥кац≥йно-експертн≥ заклади;

8) п≥дприЇмства, установи та заклади соц≥ально-культурноњ сфери (заклади охорони здоров'¤, ф≥зичноњ культури та спорту, культури, дит¤ч≥ дошк≥льн≥ заклади); постачальницьк≥ й торговельн≥ п≥дприЇмства; ≥нш≥ п≥дприЇмства, установи та орган≥зац≥њ незалежно в≥д форм власност≥, що забезпечують д≥¤льн≥сть ≥ розвиток транспорту.

™дину транспортну систему ”крањни в особливий пер≥од складають транспорт ≥ транспортна ≥нфраструктура незалежно в≥д форм власност≥, кр≥м тих, що належать або передан≥ «бройним —илам ”крањни та ≥ншим в≥йськовим формуванн¤м в≥дпов≥дно до моб≥л≥зац≥йних завдань. ”правл≥нн¤ Їдиною транспортною системою в особливий пер≥од зд≥йснюЇтьс¤ ћ≥н≥стерством транспорту ”крањни.

ќсновними завданн¤ми Їдиноњ транспортноњ системи в особливий пер≥од Ї: забезпеченн¤ потреб в перевезенн¤х; своЇчасна поставка транспортних засоб≥в «бройним —илам ”крањни та ≥ншим в≥йськовим формуванн¤м; проведенн¤ ремонту транспортних засоб≥в; техн≥чне прикритт¤ та в≥дбудова найважлив≥ших об'Їкт≥в ≥ споруд оборонного значенн¤; виробництво промисловоњ продукц≥њ в≥йськового та загального призначенн¤, необх≥дноњ дл¤ функц≥онуванн¤ транспорту.

 

І 2. ƒержавне управл≥нн¤ в галуз≥ транспорту, його ц≥л≥ й завданн¤

ƒержавне управл≥нн¤ - складне ≥ багатогранне ¤вище. « ним пов'¤зане з'¤суванн¤ сут≥, зм≥сту та форми держави, розкритт¤ функц≥ональних, орган≥зац≥йно-структурних ≥ пол≥тико-правових параметр≥в виконавчоњ влади ¤к окремоњ г≥лки державноњ влади, особлив≥сть ¤коњ пол¤гаЇ в тому, що саме у процес≥ њњ реал≥зац≥њ в≥дбуваЇтьс¤ реальне вт≥ленн¤ в житт¤ закон≥в ≥ нормативних акт≥в на управл≥нн¤ важливими процесами сусп≥льного розвитку (ƒив.: ƒержавне управл≥нн¤: “еор≥¤ ≥ практика / «а заг. ред. ¬. Ѕ. јвер'¤нова. -  .: ёр≥нком ≤нтер, 1998. - —. 37-38). ƒержавне управл≥нн¤ маЇ своњм основним призначенн¤м зд≥йсненн¤ виконавчоњ влади, у процес≥ ¤коњ реал≥зуютьс¤ завданн¤, функц≥њ та ≥нтереси держави.

Ќормальне ≥ безпечне функц≥онуванн¤ транспортноњ системи, ¤к одн≥Їњ з найскладн≥ших галузей виробництва, можливе лише за умови в≥дпов≥дного державного регулюванн¤, всеб≥чноњ державноњ ф≥нансовоњ, економ≥чноњ, соц≥альноњ та ћм≥н≥стративноњ п≥дтримки.

«аконодавством ”крањни визначен≥ мета ≥ завданн¤ державного управл≥нн¤ в галуз≥ транспорту на принципах, закр≥плених  онституц≥Їю ”крањни ≥ досить повно висв≥тлених в юридичн≥й л≥тератур≥ (ƒив.: јдм≥н≥стративне право ”крањни: ѕ≥дручник / «а ред. ё. ѕ. Ѕит¤ка. - ’арк≥в: ѕраво, 2000. - —. 8-10;  олпаков ¬. . јдм≥н≥стративне право ”крањ-ни: ѕ≥дручник. -  .: ёр≥нком !нт<р, !999. - —. 21-32)

Ќайб≥льш узагальненими функц≥¤ми державного управл≥нн¤ дл¤ ус≥х вид≥в транспорту Ї так≥.

1. ‘ункц≥њ, пов'¤зан≥ з експлуатац≥йною д≥¤льн≥стю транспортних засоб≥в, до ¤ких належать:

- координац≥¤ роботи п≥дприЇмств, установ та орган≥зац≥й автомоб≥льного, ав≥ац≥йного, зал≥зничного, морського ≥ р≥чкового транспорту, дорожнього господарства та њхн≥х об'Їднань;

- п≥дготовка ≥ направленн¤ рухомого складу транспортних засоб≥в в≥дпов≥дно до план≥в перевезень ≥ укладених договор≥в;

- складанн¤ ≥ узгодженн¤ граф≥ка руху транспортних засоб≥в;

- забезпеченн¤ розвитку ремонтноњ бази транспортних засоб≥в ≥ рухомого складу, розробленн¤ ≥ впровадженн¤ в практику сучасних засоб≥в автоматики, телемехан≥ки, зв'¤зку, енергетики, обчислювальноњ техн≥ки;

- розробленн¤ та впровадженн¤ нових маршрут≥в вантажних ≥ пасажирських перевезень у внутр≥шньому та м≥жнародному сполученн≥;

2. ‘ункц≥њ, пов'¤зан≥ з правовим забезпеченн¤м д≥¤льност≥ транспортноњ системи:

- розробленн¤ та затвердженн¤ в установленому пор¤дку ѕравил перевезень вантаж≥в, техн≥чн≥ умови навантаженн¤ ≥ кр≥пленн¤ вантаж≥в, ѕравила перевезенн¤ пасажир≥в, багажу, вантажобагажу ≥ пошти, ѕравила дорожнього руху, правила наданн¤ послуг, ≥нш≥ нормативн≥ акти, пов'¤зан≥ з забезпеченн¤м на транспорт≥ норм сан≥тарного стану ≥ г≥г≥Їни, безпеки руху транспортних засоб≥в, охорони прац≥ та пожежноњ безпеки, сертиф≥кац≥њ ≥ техн≥чноњ експлуатац≥њ рухомого складу, правил повед≥нки громад¤н на транспорт≥ та њх безпеки;

- затвердженн¤ статут≥в (положень) п≥дприЇмств, укладенн¤ ≥ роз≥рванн¤ контракт≥в з кер≥вниками п≥дприЇмств, п≥дготовка та укладенн¤ договор≥в;

- участь у розробц≥ ≥ п≥дготовц≥ м≥жнародних договор≥в, представленн¤ ≥нтерес≥в транспорту ”крањни у м≥жнародних орган≥зац≥¤х;

- в≥дпов≥дно до «акону ”крањни "ѕро л≥цензуванн¤ певних вид≥в господарськоњ д≥¤льност≥ в≥д 1 червн¤ 2000 р.( ¬¬– ”крањни. - 2000. - є 36. - —г. 299).забезпеченн¤ л≥цензуванн¤ д≥¤льност≥ про наданн¤ послуг з перевезень пасажир≥в ≥ вантаж≥в на вс≥х видах транспорту.

3. ‘ункц≥њ, пов'¤зан≥ з ф≥нансово-економ≥чною д≥¤льн≥стю:

- формуванн¤ ринку послуг, утворенн¤ нових орган≥зац≥йних структур ус≥х форм власност≥;

- формуванн¤ ≥ реал≥зац≥¤ Їдиноњ тарифноњ та ц≥новоњ пол≥тики на транспорт≥, орган≥зац≥¤ проведенн¤ розрахунк≥в за перевезенн¤ вантаж≥в ≥ пасажир≥в, зд≥йсненн¤ ≥нновац≥йноњ та ≥нвестиц≥йноњ пол≥тики;

- управл≥нн¤ майном, що перебуваЇ у загальнодержавн≥й власност≥ та закр≥пленн¤ його за п≥дприЇмствами; зд≥йснег"^ контролю за ефективн≥стю використанн¤ ≥ збереженн¤м кр≥пленого за п≥дприЇмствами державного майна.

4. ‘ункц≥њ, пов'¤зан≥ з соц≥альним розвитком, охорони навколишнього середовища:

- зд≥йсненн¤ добору кадр≥в у систем≥ ћ≥нтрансу, орган≥: ц≥¤ роботи з п≥дготовки ≥ переп≥дготовки та п≥двищенн¤ ≥ л≥ф≥кац≥њ прац≥вник≥в транспортного комплексу ≥ дорожн≥ господарства;

- формуванн¤ галузевих програм наукових, проектних ≥ проектно-конструкторських розробок, впровадженн¤ в практику дос¤гнень науки ≥ техн≥ки та нових технолог≥й;

- зд≥йсненн¤ заход≥в, спр¤мованих на створенн¤ безпечних умов прац≥, соц≥альний захист прац≥вник≥в транспорту, пол≥пшенн¤ житлових ≥ культурно-побутових умов;

- розробка та зд≥йсненн¤ заход≥в, спр¤мованих на зменшенн¤ шк≥дливого впливу транспорту на навколишнЇ природне середовище.

5. ‘ункц≥њ, пов'¤зан≥ з адм≥н≥стративно-пол≥тичною д≥¤льн≥стю:

- вжитт¤ заход≥в щодо розвитку Їдиноњ транспортноњ системи ”крањни, створенн¤ ≥ функц≥онуванн¤ нац≥ональноњ мереж≥ м≥жнародних транспортних коридор≥в та ≥нфраструктури транспортного комплексу ≥ дорожнього господарства ”крањни;

- вжитт¤ заход≥в щодо реал≥зац≥њ галузевого сп≥вроб≥тництва ”крањни з ™вропейським —оюзом, п≥дготовки пропозиц≥й про укладенн¤ та денонсац≥ю м≥жнародних договор≥в;

- зд≥йсненн¤ управл≥нн¤ Їдиною транспортною системою ”крањни в особливий пер≥од;

- контроль за станом проф≥лактики ≥ попередженн¤ правопорушень, додержанн¤м законодавства ”крањни та м≥жнародних договор≥в;

- розробка ≥ зд≥йсненн¤ заход≥в стосовно захисту державноњ, службовоњ та комерц≥йноњ таЇмниц≥;

- орган≥зац≥¤ та забезпеченн¤ моб≥л≥зац≥йноњ п≥дготовки ≥ цив≥льноњ оборони на транспорт≥, розробка заход≥в на час л≥кв≥дац≥њ насл≥дк≥в авар≥њ, стих≥йного або ≥ншого лиха.

¬ивченн¤ та анал≥з зазначених функц≥й показуЇ, що транспорт Ї самост≥йною галуззю економ≥ки, до складу ¤коњ вход¤ть комплексн≥ системи - ав≥ац≥йний, автомоб≥льний, зал≥зничний, морський, р≥чковий, пов≥тр¤ний транспорт, м≥ський електротранспорт, метропол≥тен тощо, ¤к≥ кр≥м процесу транспортуванн¤ включають орган≥зац≥йн≥ (управл≥нськ≥) процеси, процеси матер≥ального та нематер≥ального виробництв; охоплюють значну к≥льк≥сть працюючих; розташовуютьс¤ на вс≥й територ≥њ ”крањни та мають у своњй структур≥ п≥дприЇмства й орган≥зац≥њ р≥зних форм власност≥.

 

І 3. —уб'Їкти (органи), ¤к≥ зд≥йснюють управл≥нн¤ транспортом, њхн¤ структура й повноваженн¤

¬ юридичн≥й л≥тератур≥ п≥д суб'Їктами управл≥нн¤ розум≥ють нос≥¤ прав ≥ обов'¤зк≥в у т≥й чи ≥нш≥й сфер≥ правов≥дносин, здатного своњми д≥¤ми реал≥зовувати надан≥ права ≥ виконувати покладен≥ на них обов'¤зки ( олпаков ¬. . јдм≥н≥стративне право ”крањни: ѕ≥дручник.- .: ёр≥нком ≤нтер,1999. - с.96). ÷е означаЇ, що суб'Їкт права повинен мати комплекс передумов, ¤к≥ б дозвол¤ли надати йому певн≥ суб'Їктивн≥ права ≥ обов'¤зки. ƒо таких передумов належать:

1) на¤вн≥сть певноњ орган≥зац≥йно-правовоњ форми, в ¤к≥й зд≥йснюЇтьс¤ господарська або управл≥нська д≥¤льн≥сть. ќрган≥зац≥йно-правова форма передбачаЇ, по-перше, певну структуру суб'Їкта (органа управл≥нн¤), ¤ка регулюЇтьс¤ нормами права, статутним або штатно-посадовим розкладом ≥, по-друге пор¤док створенн¤, д≥¤льност≥, реорган≥зац≥њ та л≥кв≥дац≥њ, ¤кий в основному встановлюЇтьс¤ законодавством ”крањни;

2) зовн≥шн¤ в≥докремлен≥сть, ¤ка характеризуЇтьс¤ на¤вн≥стю системоутворюючих ознак, а саме: юридичне в≥докремлене ≥ закр≥плене майно, самост≥йний баланс, поточний та ≥нш≥ рахунки в банках, установч≥ документи (догов≥р, статут, акт про створенн¤ суб'Їкта, положенн¤) та ≥нш≥ атрибути;

3) здатн≥сть виражати ≥ зд≥йснювати волю у в≥дносинах з державою або державну волю в процес≥ управл≥нн¤, можлив≥сть набувати в≥д свого ≥мен≥ майнов≥ й особист≥ немайнов≥ права, вступати в зобов'¤занн¤ ≥ виступати в судових органах.

”правл≥нн¤ транспортом ¤к ц≥л≥сною Їдиною системою персон≥ф≥ковано, ун≥ф≥ковано та розпод≥лено м≥ж органами державноњ влади в≥дпов≥дно до њх компетенц≥њ.

”правл≥нн¤ транспортом зд≥йснюють:

* ¬ерховна –ада ”крањни;

*  аб≥нет ћ≥н≥стр≥в ”крањни;

* ћ≥н≥стерство транспорту ”крањни;

* спец≥ально уповноважен≥ на це органи транспорту в≥дпов≥дно до чинного законодавства:

' м≥сцев≥ органи виконавчоњ влади (держадм≥н≥страц≥њ) та органи м≥сцевого самовр¤дуванн¤.

Ќа основ≥ вищенаведеного та на основ≥ транспортного законодавства ”крањни ≥ п≥дзаконних нормативно-правових акт≥в, сл≥д зазначити, що вс¤ оперативна управл≥нська д≥¤льн≥сть в галуз≥ транспорту покладена на ћ≥н≥стерство транспорту ”крањни й будь-¤к≥ питанн¤ господарськоњ д≥¤льност≥ транспортних п≥дприЇмств не в≥дбуваютьс¤ без пр¤мого поб≥чного впливу (участ≥) ћ≥н≥стерства транспорту ”крањн ƒл¤ прикладу: р≥чков≥ порти в ”крањн≥ - це акц≥онерн≥ тов риства, ¤к≥ можуть самост≥йно проводити свою господарсь д≥¤льн≥сть. ѕроте, завд¤ки покладеним на ћ≥нтранс держа невладним повноваженн¤м, в≥н активно впроваджуЇ еконс м≥чну й соц≥альну пол≥тику в д≥¤льност≥ р≥чкових порт≥в.

—труктурно ћ≥н≥стерство транспорту ”крањни складастьс з к≥лькох державних департамент≥в ≥ адм≥н≥страц≥й за напр¤ мами транспортноњ д≥¤льност≥.

 

І 4. ‘орми ≥ методи управл≥нн¤ транспортом

¬ юридичн≥й л≥тератур≥ форма управл≥нн¤ розгл¤даЇтьс¤ ¤к зовн≥шн≥й ви¤в конкретних д≥й дл¤ реал≥за ц≥њ поставлених завдань (ƒив: јдм≥н≥стративне право ”крањни: ѕ≥дручник / «а ред. ё Ћ Ѕиюпеа. ’арк≥в: ѕраво, 2000. - —. 120) ≥ ¤к спос≥б вир≥шенн¤ ор ган≥чно пов'¤заноњ з≥ зм≥стом (розкриваЇтьс¤ ) функц≥¤х ≥ компетенц≥њ) д≥¤льност≥ суб'Їкт≥в управл≥нн¤ (ƒив.: јдминистративное право –оссийской ‘едерации: ”чебник. - ћ 1996. - —. 218); ¤" той чи ≥нший спос≥б зовн≥шнього вираженн¤ (оформленн¤¤ зм≥сту управл≥нськоњ д≥¤льност≥ (ƒив.:  олпаков ¬. . јдм≥н≥стративне право ”крањни: ѕ≥дручник. -  .: ёр≥нком ≤нтер, 1999. - —. 208.)

. јнал≥з зазначених положеш св≥дчить про те, що формам в ус≥х випадках виступаЇ ¤к зов н≥шн≥й ви¤в певного зм≥сту д≥¤льност≥. ÷≥ властивост≥ притаманн≥ ≥ сфер≥ управл≥нн¤ транспортом.

ƒ≥йсно, управл≥нн¤ транспортом - це ц≥леспр¤мована д≥¤льн≥сть в≥дпов≥дних орган≥в з виконанн¤ завдань ≥ функц≥й у межах компетенц≥њ, визначеноњ нормативними актами. јле сам процес д≥¤льност≥ з виконанн¤ завдань ≥ функц≥й реал≥зуЇтьс¤ у в≥дпов≥дних формах. якщо функц≥њ розкривають (вказують) основн≥ напр¤ми д≥¤льност≥ ≥ ц≥леспр¤мованого впливу на об'Їкти управл≥нн¤ транспортом, то форми управл≥нн¤ вказують на шл¤хи зд≥йсненн¤ такого впливу: ¤к ≥ ¤кими шл¤хами можливе дос¤гненн¤ виконанн¤ поставлених завдань.

‘орми управл≥нськоњ д≥¤льност≥ залежать в≥д характеру в≥дносин у сфер≥ управл≥нн¤ та обс¤гу ≥ зм≥сту компетенц≥њ органу управл≥нн¤. ” цьому зв'¤зку кожен орган чи посадова особа (суб'Їкт) управл≥нн¤ транспортом над≥лен≥ в≥дпов≥дною компетенц≥Їю, ¤ка даЇ змогу вибирати вар≥анти повед≥нки залежно в≥д конкретних ситуац≥й, зробити зовн≥шн≥й ви¤в певного зм≥сту конкретних д≥й, тобто визначити зм≥ст управл≥нськоњ д≥¤льност≥ в т≥й чи ≥нш≥й форм≥. ѕрикладом таких д≥й можуть бути: виданн¤ акта управл≥нн¤, проведенн¤ наради, призначенн¤ рев≥з≥њ, зд≥йсненн¤ контролю та ≥нш≥ форми управл≥нськоњ д≥¤льност≥, ¤к≥ складають своЇр≥дне системне утворенн¤. ÷≥ д≥њ, ¤к правило, передбачен≥ та до певноњ м≥ри регламентован≥ нормами права, ¤к≥ м≥ст¤тьс¤ найчаст≥ше у положенн¤х про органи управл≥нн¤ транспортом, статутах, настановах, посадових ≥нструкц≥¤х, правилах та ≥нших нормативних актах.

ќтже, залежно в≥д юридичних насл≥дк≥в форми управл≥нн¤ транспортом можна под≥лити на правов≥ ≥ неправов≥, визначенн¤ та характеристика ¤ких наведена вище.

«а ступенем правовоњ регламентац≥њ процесу њх застосуванн¤ можна вид≥лити так≥ форми:

1) виданн¤ пров≥дних акт≥в управл≥нн¤ транспортом ≥ застосуванн¤ норм транспортного права;

2) укладенн¤ договор≥в;

3) зд≥йсненн¤ орган≥зац≥йних заход≥в;

4) зд≥йсненн¤ матер≥ально-техн≥чних операц≥й. ƒо реч≥, ¤к зазначають —. “. √ончарук та ≥нш≥ науковц≥, можлива й така класиф≥кац≥¤, а саме: ѕравов≥ форми управл≥нн¤ - це виданн¤ правових акт≥в управл≥нн¤, ≥нш≥ юридичне значущ≥ д≥њ та укладенн¤ адм≥н≥стративно-правових договор≥в. Ќеправов≥ форми управл≥нн¤ - це зд≥йсненн¤ мате р≥ально-техн≥чних операц≥й ≥ орган≥зац≥йних заход≥в (√ончарук —.“. јдм≥н≥стративне право ”крањни: Ќавч. ѕос≥бник.-  ., 2000 - с.70).

«астосуванн¤ норм транспортного права (виданн¤ ≥ндив≥дуальних акт≥в, управл≥нське розпор¤дництво) ¤к складова правовоњ форми управл≥нн¤ характеризуЇтьс¤ виданн¤м в≥дпов≥дного ≥ндив≥дуального акта. —аме за допомогою таких акт≥в закони та ≥нш≥ правов≥ норми застосовуютьс¤ до конкретних обставин

 


назад «м≥ст дал≥
Hosted by uCoz